Norma lanserar nytt kommunikationskoncept

Genom kommunikationskonceptet Now it’s up to you vill Norma återspegla sitt åtagande och sin passion om att kunna ge skytten bästa möjliga upplevelse; inte bara genom en produkt i världsklass utan också genom att bidra med kunskap och inspiration.

− Det finns inget som heter ”den perfekta kulan”, utan det är många faktorer som är inblandade om man vill få till ett perfekt skott; själva projektilen, väder, vind, gravitation och framför allt skytten själv, Jonas Hellentin, varumärkes- och marknadschef på Norma, i  ett pressmeddelande.

I pressmeddelandet trycker Norma lite extra några saker som de vill uttrycka med konceptet. Dessa punkter är skyttens betydelse, att produkt och know-how går hand i hand (och att Norma erbjuder både och), den hantverksmässiga traditionen när det handlar om kvalitet, omtanke och kunskap, samt det det nordiska arvet.

– Vi förser marknaden med en produkt i världsklass, har 120 års erfarenhet inom området och en fast tro på att vi kan hjälpa skytten att uppfylla sina drömmar. Resten är upp till dig, säger Jonas Hellentin.

Inlägg av: Magnus Skoglund den 2020-12-22

Se även ...

 

Prenumerera på Magasin Vildmarken!

Få tidningen före alla andra - direkt till din e-post! Din prenumeration är helt kostnadsfri och kan avslutas när som helst. Genom att prenumerera godkänner du att även få nyhetsbrev från Vildmarken och samarbetspartners.


Invalid email
Detta fält är obligatoriskt.
Grattis! Nu är du prenumerant av Sveriges nya jakttidning.